Bewaar statiegeldflessen
en -blikjes!
Statiegeldactie voor zwembad ’t Sweeltje
Een glijbaan voor zwembad ’t Sweeltje! Dat is de vurige wens van de kinderen die bij ons komen zwemmen. Een ‘grote’ glijbaan is een forse investering (75.000) maar we gaan ervoor! We ontvingen onlangs een forse subsidie van de Rabobank en provincie Limburg. Wat nog ontbreekt is geld voor de nieuwe bestrating rondom de glijbaan. Help je ons mee ? Op zaterdag 13 juni organiseren we een grote inzamelingsactie.
Zo kun je bijdragen:
- Stop statiegeldbonnetjes in onze inzamelbox. Deze staat van 1 t/m 13 juni bij Plus Montfort;
- Geef statiegeldflessen of -blikjes mee als we bij je aanbellen. Geld of statiegeldbonnetjes doneren in de collectebus kan ook;
- Kom op zaterdag 13 juni naar Plus Montfort. Wij staan er met een kraampje. Lever bij de vrijwilligers statiegeldbonnetjes, lege flesjes, blikjes of geld in. Kleine inzamelaars mogen grabbelen in de grabbeldoos als beloning.
- Klik op de doneerbutton. Of maak een bedrag over naar zwembad ’t Sweeltje, NL91RABO0316371289, omschrijving: bijdrage roetsjbaan.
Als op 13 juni de bel gaat, dan weet je wie er voor de deur staat. Tot dan!
Welkom op de website van zwembad ’t Sweeltje in Montfort. Een kleinschalig familiebad op een prachtige locatie midden in het bos waar je heerlijk kunt vertoeven. Voor 3,80 euro heb je een hele dag zwemplezier. Kom lekker zwemmen, spelen, zonnen en genieten! Met een abonnement kun je het hele zwemseizoen voordelig zwemmen. Bij openingstijden kun je zien wanneer we open zijn.
De gemeente is eigenaar van het zwembad. Vrijwilligers zorgen voor het regelwerk, onderhoud en de exploitatie. Alleen met hulp van voldoende vrijwilligers kan het bad open blijven. Er is altijd wel iets waarmee je kunt helpen. Nieuwsgierig? Kijk dan bij de rubriek meehelpen.
Wat we natuurlijk ook altijd kunnen gebruiken is geld. Wil je ons financieel ondersteunen? Top! Bij doneren lees je hoe dat werkt.
Tot snel!

